Іноземні мови в гімназії.
English and German Teachers
Головну мету у вивченні іноземних мов у нашій гімназії ми вбачаємо в оволодінні мовами як інструментом співробітництва, засобом білінгвістичного та бікультурного саморозвитку, адже «Іноземна мова» - це навчальний предмет що має високий освітній, виховний та розвиваючий потенціал.
Кожен з учителів кафедри має свою «родзинку», свій стиль і методику викладання, поєднуючи традиційні і нетрадиційні форми і методи роботи на уроці.
Ми, вчителі, намагаємося знайти особливий ключик до відкриття особистості, до знань учня, його вміння творити, шукати, захищати свої напрацювання, бути закоханим у своє дослідження.
Полікультурна спрямованість навчання у гімназії забезпечує не тільки високий рівень знань та вмінь учнів, а й формує творчу особистість, здатну до самовдосконалення та самореалізації у полікультурному середовищі.
Головну мету у вивченні іноземних мов у нашій гімназії ми вбачаємо в оволодінні мовами як інструментом співробітництва, засобом білінгвістичного та бікультурного саморозвитку, адже «Іноземна мова» - це навчальний предмет що має високий освітній, виховний та розвиваючий потенціал.
Кожен з учителів кафедри має свою «родзинку», свій стиль і методику викладання, поєднуючи традиційні і нетрадиційні форми і методи роботи на уроці.
Ми, вчителі, намагаємося знайти особливий ключик до відкриття особистості, до знань учня, його вміння творити, шукати, захищати свої напрацювання, бути закоханим у своє дослідження.
Полікультурна спрямованість навчання у гімназії забезпечує не тільки високий рівень знань та вмінь учнів, а й формує творчу особистість, здатну до самовдосконалення та самореалізації у полікультурному середовищі.
Коментарі